Raportare probleme, funcţionări defectuoase sau mesaje de eroare program de joc

Întâmpini probleme cu programul nostru de joc, dar nu poţi găsi o soluţie în Centrul de asistenţă de pe website-ul nostru? Nu te îngrijora, suntem aici pentru a ajuta!

Recomandăm să trimiţi următoarele informaţii către Echipa Serviciu Clienţi şi vom face tot posibilul pentru a te repune în joc cât mai curând posibil:

  • O captură de ecran a erorii sau problemei pe care o întâmpini.
  • O copie a fişierelor jurnal ale programului nostru în raportul tău.
  • O descriere a problemei.

Citeşte informaţiile de mai jos pentru asistenţă în ceea ce priveşte captura de ecran:

Preluarea unei capturi de ecran

Deschide ecranul în care se poate vedea problema pe care o întâmpini (de exemplu, mesaj de eroare, funcţionare defectuoasă etc.) şi urmează paşii de mai jos în funcţie de dispozitiv/sistem de operare:

Windows
  1. Apasă şi menţine apăsată tasta 'Alt', apoi apasă tasta 'print screen' (atunci când o faci nu ar trebui să se întâmple nimic sau aşa pare).
  2. Apăsă şi menţine apăsată tasta 'Windows' (lângă tasta 'Ctrl', are logo-ul Windows pe ea). În timp ce apeşi acea tastă, apasă tasta 'R' şi apoi va apărea o fereastră cu un câmp text.
  3. Scrie 'mspaint' în acel câmp, apasă 'Enter' şi se va deschide aplicaţia Paint.
  4. În spaţiul gol care se deschide în Paint, apasă combinaţia de taste 'Ctrl' + 'V'. Acum vei vedea captura de ecran făcută.
  5. Selectează 'File', apoi 'Save As' şi salvează fişierul într-o locaţie convenabilă în computerul tău.

Dacă instrucţiunile de mai sus nu dau rezultate, s-ar putea să doreşti să urmăreşti un ghid ilustrat pe care îl găseşti pe site-ul Take-A-Screenshot (nu este disponibil în toate limbile).

Mac

Pe tastatură, apasă 'Command' + 'Shift' + '3' (simultan), astfel se va salva imaginea pe desktop.

Dacă instrucţiunile de mai sus nu dau rezultate, s-ar putea să doreşti să urmăreşti un ghid ilustrat pe care îl găseşti pe website-ul Apple.

iOS
  1. Apasă şi menţine apăsat butonul 'power/lock' (pe marginea dispozitivului).
  2. Apasă imediat butonul 'Home' şi apoi eliberează butonul 'power/lock' (ecranul ar trebui să licăre pentru o secundă şi să producă un zgomot de aparat foto pentru a indica faptul că a fost realizată captura de ecran).

Captura de ecran va fi salvată automat în aplicaţia implicită Photo, în albumul denumit 'Screenshots'.

Dacă întâmpini dificultăţi în efectuarea capturii de ecran, poţi găsi asistenţă suplimentară pe website-ul Apple.

Android

Instrucţiunile variază în funcţie de dispozitiv şi de versiunea sistemului de operare. Cele mai întâlnite metode sunt:

  • Apasă şi menţine apăsate simultan butoanele 'Volume Down' şi 'Power' pentru 1-2 secunde.

sau

  • Apasă şi menţine apăsate simultan butoanele 'Home' şi 'Power' pentru 1-2 secunde.

Ar trebui să apară o animaţie, care să indice faptul că a fost realizată captura de ecran. Capturile de ecran vor fi salvate automat în aplicaţia implicită Gallery/Photo, în albumul Screenshots . Dacă aceste instrucţiuni nu funcţionează pentru dispozitivul tău, poţi citi manualul utilizatorului pentru detalii referitoare la efectuarea unei capturi de ecran. Alternativ, website-ul Greenbot (disponibil doar în engleză) ar putea fi de folos, deoarece afişează instrucţiuni în funcţie de producător.

Extragere fişiere jurnal

Fişierele jurnal conţin informaţii generate de programul nostru de joc şi pot indica uneori cauza unei probleme. Aceasta ne permite să corectăm problema sau să furnizăm sfaturi pentru depanare. Este important să ne trimiţi aceste fişiere în cel mai scurt timp posibil, deoarece acestea vor fi suprascrise după 48 de ore. Există instrucţiuni separate în funcţie de sistemul tău de operare şi de faptul dacă poţi sau nu să deschizi/autentifici în programul nostru de joc:

Fişiere jurnal (atunci când poţi deschide programul nostru de joc)

Windows & Mac
  1. Lansează programul nostru de joc (notă: nu este necesară autentificarea pentru a efectua această acţiune, dar dacă te poţi autentifica mai întâi, te rugăm să o faci).
  2. Selectează butonul 'Ajutor' din lobby (dă click mai întâi pe 'Mai multe' dacă nu este vizibil).
  3. Selectează 'Fişiere Jurnal' (include numele de utilizator şi orice detalii legate de motivul pentru care ne trimiţi fişierele jurnal).
  4. Dă click pe 'Trimite fişiere jurnal', operaţiune care ne va trimite în mod automat fişierele jurnal şi explicaţia ta.

Alternativ, poţi salva fişierele jurnal în format ZIP dând click pe butonul 'ZIP & SAVE'. Fişierele jurnal vor fi apoi salvate în mod automat în format .zip pe hard diskul tău. Pentru aceasta, urmează aceste instrucţiuni:

  1. Deschide lobby-ul.
  2. Du-te la 'Ajutor'.
  3. Du-te la 'Fişiere Jurnal'.
  4. Selectează 'ZIP & SALVARE'.
  5. Salvează fişierul într-o locaţie convenabilă.

Fişierele jurnal comprimate sub formă .zip ne pot fi trimise prin intermediul programului nostru de joc, al aplicaţiei pentru mobil sau al website-ului.

iOS şi Android
  1. Deschide aplicaţia de pe dispozitivul mobil.
  2. Apasă pe pictograma 'Cont' pentru a lansa panoul 'Cont'.
  3. Selectează 'Ajutor', apoi 'Trimite fişierele jurnal la Serviciul Clienţi'.
  4. Menţionează orice informaţii suplimentare şi apoi selectează 'TRIMITE FIŞIERE JURNAL'.

Astfel vei trimite în mod automat fişierele către noi.

Fişiere jurnal (atunci când nu poţi deschide programul nostru de joc)

Dacă nu poţi deschide programul nostru de joc, tot le mai poţi localiza manual şi ni le poţi trimite urmând aceşti paşi:

Windows
  1. Apasă tasta 'Windows' + tasta 'R' (simultan).
  2. Scrie următoarele sau fă copy/paste în câmpul furnizat şi apasă tasta 'Enter':
    %USERPROFILE%\AppData\Local
  3. Găseşte şi deschide folderul programului nostru de joc.
  4. Găseşte toate fişierele care au terminaţia .log.0 sau log.1.
  5. Pentru a le putea accesa mai uşor, copiază aceste fişiere pe desktop.
Mac
  1. Deschide 'Finder' şi apasă pe bara de meniu aflată în partea de sus a ecranului tău, apoi pe 'Go' şi pe 'Go to Folder'.
  2. Scrie următoarele sau fă copy/paste în câmpul furnizat şi apasă tasta 'Enter':
    ~/Library/Logs
  3. Găseşte şi deschide folderul programului nostru de joc.
  4. Găseşte toate fişierele care au terminaţia .log.0 sau log.1.
  5. Pentru a le putea accesa mai uşor, copiază aceste fişiere pe desktop.
iOS

Dacă nu poţi deschide aplicaţia noastră, opţiunea de a trimite fişierele jurnal este indisponibilă. Ne mai poţi trimite o captură de ecran (dacă e cazul) şi cât mai multe informaţii despre problema cu care te confrunţi.

Android

Dacă nu poţi deschide programul nostru de joc, poţi localiza manual fişierele jurnal.

Pentru aceasta, va trebui să găseşti un manager de fişiere terţă-parte pentru a căuta fişierul. Dacă nu ai unul instalat pe dispozitivul tău, poţi găsi ASTRO File Manager în Google Play şi îl poţi instala. După instalare, deschide ASTRO File Manager şi urmează aceşti paşi:

  1. În 'File Types', apasă pe oricare dintre următoarele tipuri de fişiere 'Pictures', 'Music', 'Videos', 'Documents' sau 'Downloads' ('Apps' nu ar trebui să fie selectată).
  2. Apasă pe pictograma de căutare (lupă) din partea de sus a paginii.
  3. În câmpul de căutare scrie 'PokerStars' şi apasă din nou pe lupă.
  4. Vizionează rezultatele sub formă de listă apăsând pe simbolul de sub cele trei puncte din partea dreaptă sus.
  5. Apasă pe următorul folder. Dacă utilizezi o altă licenţă decât .COM, modifică terminaţia .COM cu licenţa potrivită (de exemplu, pentru .UK, se va încheia în .UK):
    com.pyrsoftware.pokerstars.com
    sau
    com.pokerstars.com
  6. Apasă pe folderul 'files'.
  7. Apasă şi ţine apăsat fişierul 'log.txt.0' până apare evidenţiat ca fiind selectat.
  8. Dacă este un fişier denumit 'log.txt.1', apasă-l astfel încât să fie şi el selectat.
  9. Apasă pe 'More' în partea din dreapta sus (3 puncte) şi apasă pe 'Compress'.
  10. În câmpul New Compressed File, introdu un nume pentru fişierul tău .zip şi apasă 'Create'.

Fişierul este salvat ca fişier .zip în acel folder şi ne poate fi trimis prin intermediul programului nostru de joc, al aplicaţiei pentru mobil sau al website-ului.

Trimiterea acestei informaţii către noi

Fişierele jurnal vor fi trimise în mod automat către noi dacă poţi deschide programul nostru de joc (selectând 'TRIMITE FIŞIERE JURNAL').

Trimite-ne restul informaţiilor prin intermediul programului nostru de joc, al aplicaţiei pentru mobil sau al website-ului.

Declinare a responsabilităţii:
Punem la dispoziţie linkuri către produse şi site-uri terţe din amabilitate pentru jucătorii noştri. The Stars Group nu promovează şi nu îşi asumă responsabilitatea pentru utilizarea acestora, fiind independente de The Stars Group. Te rugăm să iei la cunoştinţă faptul că orice informaţie sau produse menţionate vor fi folosite sau luate drept referinţă pe răspunderea ta.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe