Retrageri: utilizarea unei metode de plată alta decât cea selectată automat de Casierie

Din motive de securitate şi oricând este posibil, retragerile sunt direcţionate înapoi la metodele de depunere folosite în ultimele 12 luni pentru a-ţi finanţa contul de utilizator - de la cea mai veche metodă la cea mai recentă.

Dacă ţi se solicită să retragi fondurile într-o anumită opţiune de plată şi doreşti să direcţionezi retragerea ta în una alternativă, va trebui să ştergem vechea metodă de plată din contul tău de utilizator.

După ce ştergem un anumit cont de plată, nu vei mai putea să-l foloseşti pentru depuneri sau retrageri viitoare şi nu îl mai putem restaura ulterior.

Contactează-ne dacă doreşti să ştergem din contul tău vreuna dintre metodele tale de plată. Spune-ne pe care metodă de plată doreşti s-o ştergem şi confirmă ultimele patru cifre ale contului tău de plată (dacă este disponibil).

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe